Is een proefaccount echt gratis en vrijblijvend?
Ja, u registreert zich voor een proefperiode met enkel en alleen uw e-mailadres. Daarna kunt u 14 dagen lang gebruik maken van CleanPlanner en alles uitproberen.
U zit nergens aan vast en de proefperiode wordt niet automatisch omgezet in een overeenkomst of betaalde periode.
De gegevens en instellingen die u tijdens de proefperiode invult blijven bewaard mocht u een abonnement afsluiten.
Waar kan ik handleidingen voor de software vinden?
In onze applicaite vindt u alle documentatie en handleidingen terug. Hier leest u bijvoorbeeld hoe u klanten kan opladen, hoe u een factuur kunt toevoegen of hoe u de layout van uw documenten zoals offertes en facturen kunt aanpassen. Ontbreekt er iets in de documentatie of komt u ergens alsnog niet uit? Neem contact met ons op en we helpen u graag persoonlijk verder!
CleanPlanner is een webapplicatie, wat betekent dat?
CleanPlanner is altijd online. Dit betekent dat, waar u ook bent, u altijd en overal toegang heeft tot uw administratie. Het enige dat u nodig heeft, is toegang tot internet en een browser zoals Google Chrome, Internet Explorer, Safari of Firefox. U hoeft dus ook niets te installeren op uw PC.
Wordt de applicatie geupdate?
Updates en aanpassingen gebeuren online zonder dat u daar zelf iets voor moet doen. U werkt dus steeds met de meest recente versie van de software.
Kan ik inloggen met meerdere gebruikers en op meerdere plaatsen?
U betaalt bij CleanPlanner per gebruiker. Wilt u met meerdere gebruikers tegelijk inloggen, dan dient u extra gebruikers toe te voegen aan uw administratie. U kunt wel met 1 gebruiker op verschillende locaties inloggen, alleen niet tegelijk. Zo kunt u dus wel en op uw PC en op uw telefoon gebruik maken van CleanPlanner, zonder extra kosten. Het maakt niet uit op welke locatie u zich bevindt, zolang u toegang heeft tot het internet kunt u bij uw CleanPlanner administratie.
Is de support gratis?
We streven naar maximale tevredenheid voor onze gebruikers. De support is dan ook volledig gratis. U kunt contact met ons opnemen per telefoon of email. Er zal altijd snel gereageerd worden en mocht het niet lukken dan kijken we zelfs graag met u mee via TeamViewer om u de hulp te kunnen bieden die nodig is! Ga naar de support pagina indien u hulp nodig heeft.
Hoelang zit ik vast aan het contract?
Bij CleanPlanner zit u nergens aan vast. U kunt de overeenkomst voor gebruik van CleanPlanner ten alle tijde opzeggen. Elk jaar stellen wij u zelf de vraag of u wenst te verlengen alvorens u een factuur te sturen.
Antwoordt u dan neen, dan is de overeenkomst opgezegd.